Optimizare SEO / Florărie Online

Despre optimizare pentru motoarele de căutare sau prescurtat SEO.

Ce șanse are un mic antreprenor pentru a ajunge pe primele poziții ale rezultatelor din motoarele de căutare?

Mai întâi o scurtă introducere.

Care sunt cuvintele cheie importante cu grad maxim de dificultate SEO care atrag potențiali cliențiti în domeniul vânzărilor de flori.

Un pont: acestea nu sunt cuvinte generice tip buchet de flori sau trandafiri.

Acestea nu genereaza vânzări.

Vorbim de cuvintele cheie cu un cost mare pe click folosind Google Ads.

Frazele cheie care contează.

Să luăm ca exemplu capitala București.

Exemplu Cautare Florarie Online Bucuresti

Observăm căa pentru cuvantul cheie „florarie bucuresti” sunt 1900 de căutări lunare, iar costul pe click folosind Google Ads este 4 lei.

Pentru că vorbim de o capitală, sunt ramificații ale cuvantului cheie împărțit pe sectoare.

Pentru un oraș din provincie acest detaliu este irelevant.

Acest cuvant cheiei, florărie + oraș, este pedestalul unei florarii ce dorește prezența în online.

Să mergem mai departe.

La o simplă căutare în Google a acestor cuvinte cheie te lovești de ceva evident. Este liga corporațiilor, florarii online naționale care ruleaza cateva milioane de euro anual.

Florarii online care au în spate agenții SEO cu renume din Romania. Agetii SEO cu armate de angajati.

Exemplul florăriei noastre, cu target local.

Un avantaj pentru o florarie locală este ca se pot concentra forțele catre un numar limitat de cuvinte. Avantajele unui astfel de model de business este controlul strict al procesului de comandă, construcție și livrare a florilor.

Modelul florariilor online care le vedeți la televizor oferă servicii de intermediere pentru majoritatea localităților și satelor din România. Din cauza lipsei controlului asupra procesului de construcție al florilor, rezultatul final pentru client este de cele mai multe ori de calitate slabă.

Cuvinte cheie: florarii Focșani și florărie Focșani.

În cazul acestor cuvinte cheie, în rezultatele organice (neplătite), floraria noastră are în momentul scrierii acestui articol atât prima poziție că locație în Google My Business cât și primul site organic. Mici fluctuații sunt normale.

Florarie Online Focsani

Cuvânt cheie: florărie online Focșani.

Nu sunt mari schimbări, cel puțin pentru poziția 1 din rezultate, floraria noastră. Mici fluctuații sunt de așteptat, dar nu vor fi schimbări radicale.

Pe lângă acest cuvânt cheie noi suntem interesați și de alte variații. Exemplu: suntem interesați și de florărie online Tecuci și alte variații ale acestuia.

Chiar dacă aparent suntem tentați să credem contrariul.

Fiecare cuvânt cheie al unui oraș din România are un grad de dificultate asemănător.

Optimizare Florarie Online

Cuvânt cheie: aranjamente florale nuntă.

Pentru final haideți să încercăm un cuvânt cheie extrem de greu, pentru portofoliu, care aduce un număr mare de vizite. Pentru o florărie locală ca a noastră nu ne ajută.

Dar, pentru puterea exemplului, este vorba de SEO până la urmă.

Să vedem rezultatul organic pentru aranjamente florale nuntă.

Rezultat Cuvant Cheie Aranjamente Florale Nunta

Site-ul nostru este pe poziția 3 în rezultatul organic.

Acum să vedem câte căutări se fac lunar folosind acel cuvânt cheie.

Optimizare SEO florarie online

Nu este deloc rău, aproximativ 1900 de căutări în fiecare nuntă.